RETOUREN EN SERVICE
Retour zenden:
Wij begrijpen dat het kan voorkomen dat u de verkeerde producten heeft bestelt en dat u deze wilt retourneren. Wij vragen u hiervoor om onze retourprocedure te volgen, zodat we dit zo soepel mogelijk kunnen afwikkelen.
Bedenktijd:
Wij hanteren een bedenktijd van tien werkdagen. Indien u producten retour wil sturen dient u dit binnen deze periode kenbaar te maken.
Uitzonderingen:
Wij hebben wel enkele uitzonderingen waarbij goederen niet retour kunnen:
- Goederen mogen niet gebruikt zijn.
- Goederen moeten nog origineel verpakt zijn. Verpakking mag niet geopend of vervuild zijn.
- Tandriemen kunnen niet retour. Deze worden per bestelling van een wikkel afgesneden.
- Lineaire assen en geleide rails kunnen niet retour. Deze worden op maat voor u geslepen/bewerkt.
- Extreme aantallen, die speciaal besteld zijn kunnen niet retour.
- Goederen die afwijken van ons standaard leveringsprogramma.
- Wij crediteren geen gemaakte kosten. Denk hierbij aan verzend, koeriers of expresse kosten.
Retour aanvraag:
Indien u de retourprocedure ingang wil zetten dient u contact op te nemen met de klantenservice.
Dit kunt u doen door te bellen naar 085 – 485 9607 of te mailen naar info@lagertechniek.nl, het is belangrijk dat u hierbij uw ordernummer (10000XXXX) en de reden van retour opgeeft zodat wij hierop in de toekomst kunnen inspelen. Controleer goed of uw bestelling niet onder bovengenoemde uitzonderingen valt, producten die hieronder vallen kunnen niet retour.
Nadat u contact heeft gehad met de klantenservice ontvangt u een retourformulier wat u dient in te vullen en mee te sturen met uw retourzending. Na ontvangst van uw retourzending wordt er binnen vijf dagen een creditnota verstuurd en wordt het gecrediteerde bedrag teruggestort op de rekening waarmee u betaald heeft.