• Contact

    SUPPORT+31 (0)85 - 066 12 58

Service

Verzenden

Bestellingen die op werkdagen voor 16:30 uur geplaatst zijn en waarvan de goederen op voorraad zijn worden dezelfde dag verstuurd. Voor assen en rails die op maat moeten worden geslepen en of bewerkt gelden langere levertijden, afhankelijk van het soort bewerking. Echter is dit veelal alsnog binnen een à twee werkdagen.

Standaard verzendingen binnen Europa worden bezorgt door UPS of speciaal lengte transport. Wij maken de keuze afhankelijk van het afleveradres en het volume van uw bestelling. De levering vindt doorgaans tijdens kantooruren plaats. Als u niet aanwezig bent zal het pakket nog eenmaal worden aangeboden. Indien er de tweede keer niemand aanwezig is, ontvangt u een bericht bij welk “pick-up point” uw pakket af te halen is.

Wij verzenden zonder bijkomende kosten, zolang de totale orderwaarde van uw bestelling, exclusief BTW, €75,- of meer is. Bij bestellingen met een lagere totale waarde, bedraagt de bijdrage in de verzendkosten €7,-.

Wanneer wij op vrijdag uw order versturen, dan wordt deze op maandag geleverd. Indien u echter de zending op zaterdag wenst te ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen samen met u de mogelijkheden bekijken.

Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u een verzendbevestiging, met daarin “track and trace code” waarmee u de bestelling kunt volgen.

Indien U behoefte heeft aan een andere leveringsmethode kunnen wij u diverse oplossingen bieden zoals wereldwijde zending, koerier, expresse zending, na 18:00 uur of andere leveringsdatum. Vraag ons naar de mogelijkheden. De kosten hiervan zijn van diverse factoren afhankelijk en wij maken graag een passende aanbieding.

Betalingen

Wij bieden diverse betaalmethodes aan. De manier waarop u wilt betalen kunt u aangeven bij uw bestelling. U kunt uw bestelling op de volgende manieren betalen:

Creditcard (Visa en MasterCard): Is een veilige en verzekerde online betaalmethode waarbij u achteraf de creditcard maatschappij betaald. De betaling kan vertraagd worden door de autorisatie van de creditcard maatschappij.

Paypal: Een zeer populaire veilige betaalmethode. U betaald met uw e-mailadres. Verdere financiële informatie hoeft u niet te verstrekken.Wij ontvangen geen gegevens wat betreft uw bankrekening of creditcard.

Op rekening: Deze betaalmethode wordt aangeboden aan bedrijven en instellingen die in Nederland of België gevestigd zijn. Wij hebben uw kamer van koophandel en BTW nummer nodig om een verklaring te krijgen van een kredietbeoordelaar. Bij een positieve verklaring verzenden wij alleen naar afleveradressen die ingeschreven staan bij de kamer van koophandel. De standaard betaaltermijn is 8 dagen of anders overeengekomen.

Bancontact / Mister Cash:Dit is de online betaalmethode van de Belgische banken. Uw online bestelling wordt direct geautoriseerd en komt meteen in het orderproces.

V-Pay: Is een SEPA debit betaalmethode van Visa Europa die door vele Europese banken wordt ondersteund. Het betaalproces komt overeen met een creditcard betaling.

Vooruitbetalen:Zodra het openstaande bedrag van de proforma factuur op onze bankrekening is bijgeschreven wordt uw bestelling uitgeleverd. Dit kan een vertraging van één á twee werkdagen opleveren.

Contant: Bij het afhalen van uw bestelling het mogelijk om contant af te rekenen.

Levertijden

Nederland en België:
Voor ruim 30.000 artikelen geldt een levertijd van maximaal 24 uur, indien de order voor 16:30 uur besteld en betaald is.

Overige bestemmingen binnen Europa:
Levering binnen 2 á 3 werkdagen zonder extra kosten.

Indien uw bestelde artikel(en) door tussentijdse verkopen niet op voorraad is (zijn), geldt een vertraging van uw verzending met ca. 72 uur.

Retouren

Als service- en klantgerichte organisatie, willen wij onze klanten tevreden houden. Natuurlijk hebben wij begrip als u goederen terugstuurt. Wij vragen u slechts onze retourprocedure te volgen voor een soepele afwikkeling.

Wij hanteren een bedenktijd 10 werkdagen. Binnen deze periode kunt u melding maken wat u retour wilt zenden.

Controleer voorafgaand aan het contact met een van onze medewerkers of de “retour uitzondering” betrekking heeft op uw retourzending. Graag vernemen wij van u, om welk ordernummer het gaat en wat u retour wilt sturen. Tevens vernemen wij graag de reden van de retourzending, zodat wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.

Uitzonderingen
Wij hanteren enkele uitzonderingen waarbij goederen niet retour kunnen worden gestuurd:

  • Goederen mogen niet gebruikt zijn.
  • Goederen moeten nog origineel verpakt zijn. Verpakking mag niet geopend of beschadigd zijn.
  • Lineaire assen en geleide rails die vaak klant specifiek zijn.
  • Extreme aantal, die speciaal besteld zijn.
  • Goederen die afwijken van ons standaard leveringsprogramma.

Wij crediteren geen gemaakte kosten. Denk hierbij aan verzend, koeriers of express kosten.

Retour afwikkeling:
Zodra u akkoord heeft van onze klantenservice, kunt u ons de producten retour sturen. Na ontvangst wordt er binnen 5 werkdagen een creditnota verstuurd en wordt het gecrediteerde bedrag op de rekening waarmee u betaald heeft, teruggestort.

Garantie

Wij verstrekken zelf geen garantie. De beoordeling wordt gedaan door de fabrikant. Wij hebben bij de afwikkeling een bemiddelende rol tussen u en de fabrikant.